مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 09:202021-10-28پزشكي

عادی انگاری افراطی زمینه ساز آغاز موج ششم/55 بیمار بدحال هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 33 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان بستری شدند و با بدحالی 55 بیمار شواهد نشان دهنده عدم رعایت برخی پروتکل ها است.

- شهرام حبیب زاده در گفت وگو با وجود دارد.

وی افزود: 33 تخت بیمارستانی در اختیار بیماران جدید کرونایی استان اردبیل قرار گرفته و تعداد کل بستری های موجود کرونایی نیز به 188 بیمار رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته خوشبختانه مورد فوتی نداشتیم اما 55 بیمار بدحال کرونایی نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان اردبیل بستری هستند و از حال عمومی مناسبی برخوردار نیستند.

حبیب زاده تعداد بهبود یافتگان کرونایی را 35 نفر عنوان کرد و گفت: این بیماران با تشخیص کادر درمانی استان از بیمارستان ها مرخص شدند و ادامه روند درمان خود را در قرنطینه خانگی و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، خلخال، مشگین شهر، نمین، کوثر و سرعین در وضعیت زرد و شهرستانهای گرمی، بیله سوار، نیر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل به آمار واکسن های تزریق شده در استان گفت: تاکنون یک میلیون و 344 هزار و 944 دُز واکسن در استان اردب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری افراطی زمینه ساز آغاز موج ششم/55 بیمار بدحال هستند

عادی انگاری افراطی زمینه ساز آغاز موج ششم/55 بیمار بدحال هستند