مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 09:102021-10-28اجتماعي

معضل «آرادکوه» با استفاده از فناوری و هوشمند سازی قابل حل است


رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور با اشاره به اینکه در بحث پسماند نیاز جدی به فرهنگسازی داریم گفت: معضل «آرادکوه» با استفاده از فناوری های جدید و هوشمند سازی قابل حل است.

- ، علی سلاجقه ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از آراد کوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به طور قطع اصحاب رسانه در تمام موارد مرتبط با محیط زیست حضور و همکاری خواهند داشت.

سلاجقه با بیان اینکه مدیری موفق خواهد بود که یکی از معضلات محیط زیست در پایتخت را حل کند گفت: یکی از مناطقی که آلودگی در آن ملموس و نیازمند مدیریت است بحث رسیدگی به پسماند می باشد که سعی ما این است که به سمت هوشمندسازی و به حداقل رساندن بوی نامطبوع را داشته باشیم که این وضعیت در ورودی شهر و سمت فرودگاه که بعضاً میهمانان خارجی از این سو وارد می شوند زیبنده پایتخت نیست.

رییس سازمان محیط زیست کشور عنوان داشت: تمام سعی ما این است که با داده هایی که در اختیار داریم و به واسطه برگزاری نشست های ملی این وضع را سامان بخشیم و قطعاً بازدیدهای ما فرمالیته نخواهد بود و انشاالله با مطالبه گری های صادقانه اصحاب رسانه گام خوبی برداشته خواهد شد.

معاون رییس جمهور در پاسخ به این سوال که بحث آراد کوه از سال 43 قبل تا کنون مطرح است و هیچ اقدامی در خصوص آن صورت نگرفته است بیان داشت: در این زمینه باید به سمت فناوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل «آرادکوه» با استفاده از فناوری و هوشمند سازی قابل حل است

معضل «آرادکوه» با استفاده از فناوری و هوشمند سازی قابل حل است