مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-28سياسي

تمدن «نوین اسلامی» عالی ترین آرمان است/اتحادیه کشورهای اسلامی باید شکل بگیرد


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: مهمترین کلید واژه ای که مقام معظم رهبری دارند و ما باید به آن توجه کنیم، کلمه تمدن «نوین اسلامی» است و عالی ترین آرمانی است که ما و بزرگان جامعه اسلامی باید به آن نگاه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قلعه گنج، حجت الاسلام حمید شهریاری پیش از ظهر امروز در یازدهمین نشست گفتمان برادری در قلعه گنج با اشاره به جنگ نرم دشمنان اظهار داشت: تکرار همه جا بد نیست خیلی هم خوب است بخصوص وقتی جنگ نرم است و لازم است که برخی موارد تکرار شود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عنوان کرد: ما یک حرف های آرمانی در جهان اسلام داریم و مهمترین کلید واژه ای که مقام معظم رهبری دارند و ما باید به آن توجه کنیم، کلمه تمدن نوین اسلامی است و عالی ترین آرمانی است که ما و بزرگان جامعه اسلامی باید به آن نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی بام جهان جهان اسلام است، افزود: دور هم جمع شدن و دعوت به وحدت خوب است و این در مقام دفاع است که دشمنی آمده و در تلاش برای اختلاف است اما در مقام دفاع می گوییم وحدت کنید، اما نظریه تمدن نوین اسلامی یک نظریه حمله ای است که به جای دفاع نظریه پردازی می کنیم و جهان غرب را با تمام تمدنش به چالش بکشیم که نظریه بسار مهمی است و باید به آن پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدن «نوین اسلامی» عالی ترین آرمان است/اتحادیه کشورهای اسلامی باید شکل بگیرد

تمدن «نوین اسلامی» عالی ترین آرمان است/اتحادیه کشورهای اسلامی باید شکل بگیرد