مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 09:002021-10-28پزشكي

کاهش علائم افسردگی پس از زایمان با پیاده روی


19 به این معنی است که زنان بی شماری به دنبال گزینه هایی فراتر از درمان سنتی افسردگی پس از زایمان (مانند روانپزشکی و دارو) هستند که دسترسی به آن ها در این زمان سخت تر شده است به همین دلیل به این نتیجه می رسند که فعالیت بدنی می تواند راه حل مشکلات آنان باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی همه گیری کووید-19 به این معنی است که زنان بی شماری به دنبال گزینه هایی فراتر از درمان سنتی افسردگی پس از زایمان (مانند روانپزشکی و دارو) هستند که دسترسی به آن ها در این زمان سخت تر شده است به همین دلیل به این نتیجه می رسند که فعالیت بدنی می تواند راه حل مشکلات آنان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیکال اکسپرس، نتایج تحقیق جدید نشان می دهد که پیاده روی سریع، حداقل 15 دقیقه در روز، ممکن است پاسخ بسیاری از زنانی باشد که با افسردگی پس از زایمان دست و پنجه نرم می کنند، اگرچه برخی موارد شدید ممکن است همچنان به مراقبت های پزشکی سنتی نیاز داشته باشند.

متفاوت از بیبی بلوز (گرفتگی خلق پس از زایمان)، افسردگی پس از زایمان می تواند باعث نوسانات شدید خلق وخوی، خستگی و حتی احساس ناامیدی شود.

حدود 23 درصد از مادران جدید در کانادا برخی از این علائم را تجربه می کنند و نتایج تحقیقات اخیر در اروپا و آسیا نشان می دهد که این تعداد طی همه گیری کووید-19 نزدیک 30 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش علائم افسردگی پس از زایمان با پیاده روی

کاهش علائم افسردگی پس از زایمان با پیاده روی