مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-28سياسي

کمک و مطالبه گری از دولت سیزدهم در دستور کار باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با معاون تربیت و آموزش بسیج اساتید کشور، اظهار داشت: همه ما باید توجه داشته باشیم که وظیفه ما نسبت به قبل سنگین تر شده زیرا تحقق هر امری مشروط به وجود مقتضی و رفع مانع است.

 وی بیان داشت: بعد از تجربه های تلخ و شیرین فراوان در این بیش از 40 سال، اکنون هر سه قوه همسو با مردم شدند و این برای همه برای ما آزمایش بزرگی است و باید موانع را متناسب با هر زمانی از سر راه برداشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: امروز بدون برنامه ریزی، زمان بندی و نظارت نمی توان به نتیجه رسید و  برای اینکه بیداری به وجود آمده تبدیل به غفلت نشود باید مطالبه گری از دولت سیزدهم در دستور کار باشد.

 عبادی در خصوص مطالبه گری از دولت، مطرح کرد: مطالبه گری از دولت باید به شیوه استاندارد، کارشناسی شده، همراه با ادب و اخلاق و با انگیزه دلسوزی و با ارائه پیشنهادات کارساز مخصوصا از ناحیه اساتید باشد.

 وی دروغ، مکر و حیله را جزو گزینه ها و ابزار دشمنان دانست و عنوان کرد: دشمنان این نظام در تبلیغات ید طولایی دارند چون امتیاز آنان این است که به قول خودشان همه گزینه ها را روی میز دارند و به شیوه های درست یا نادرست تبلیغ می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک و مطالبه گری از دولت سیزدهم در دستور کار باشد

کمک و مطالبه گری از دولت سیزدهم در دستور کار باشد