مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-28اجتماعي

خروج سامانه ناپایدار جوی از خراسان رضوی/ هوا جمعه گرم تر می شود


کارشناس پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه ناپایدار که از روز گذشته در استان فعال شده بود، تا پایان روز پنجشنبه از استان خارج می شود.

- زهرا آهنگرزاده در گفت وگو با با اشاره به کاهش دمای هوای خراسان رضوی در روزهای گذشته، اظهار کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته کم ترین دما در شهر جوین با چهار درجه زیر صفر و بیشترین دما در شهرستان رشتخوار با 25 درجه سانتیگراد بوده است.

وی افزود: دمای مشهد در بیست و چهار ساعت گذشته بین 5 تا 15 درجه بوده که امروز در گرم ترین ساعات روز به 13 درجه می رسد که روند کاهش دما تا شامگاه پنجشنبه در مشهد ادامه خواهد داشت؛ پیش بینی می شود دمای هوای مشهد به دو درجه بالای صفر برسد که نسبت به شب گذشته سردتر است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به وقوع بارش در شهرستان های کلات، درگز، مشهد، قوچان و گلمکان، بیان کرد: بیشترین بارش در شهرستان درگز با 5 میلی متر بوده است.

وی اضافه کرد: سامانه ناپایداری که از دیروز در استان فعال بوده تا امشب از استان خارج می شود و شاهد کاهش ابرناکی خواهیم بود.

آهنگرزاده خاطرنشان کرد: از امشب تا فردا صبح در نواحی سردسیری و کوهستانی شمال و شرق استان احتمال تشکیل مه و کاهش دید وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج سامانه ناپایدار جوی از خراسان رضوی/ هوا جمعه گرم تر می شود

خروج سامانه ناپایدار جوی از خراسان رضوی/ هوا جمعه گرم تر می شود