مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-28سياسي

یازدهمین گفتمان برادری در استان کرمان برگزار شد


یازدهمین گفتمان برادری به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و اداره کل اطلاعات استان طی روزهای پنجم و ششم آبان ماه و به میزبانی شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

- ایسنا/کرمان یازدهمین گفتمان برادری به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و اداره کل اطلاعات استان طی روزهای پنجم و ششم آبان ماه و به میزبانی شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز ششم آبان ماه در یازدهمین نشست گفتمان برادری در شهرستان قلعه گنج با حضور جمعی روحانیان و علمای اهل تسنن و تشیّع، سران طوایف استان، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مسئولین ارشد استان کرمان گفت: مردم، ملت، قبیله، ایل و طایفه عناوینی هستند که بشر به آنها هویت داد تا زیر یک بیرق واحد جمع شوند.

وی افزود: اما اسلام چون بالاترین و برترین دین است، عنوان امت را خلق کرد که متفاوت از دیگر عناوین بوده و مرز آن عقیده و فکر و اندیشه است و نژاد، زبان، جغرافیا را رسمیت نمی شناسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: امت یعنی مردمی که در عقیده و فکر همراه و هم جهت هستند و محوریت آن مهمترین و بزرگترین و بالاترین محور نظام هستی توحید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین گفتمان برادری در استان کرمان برگزار شد

یازدهمین گفتمان برادری در استان کرمان برگزار شد