مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-28پزشكي

زالی: آمار کرونا در تهران شکننده است/شرایط به سرعت می تواند تغییر کند


فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، با بیان اینکه آمار کرونا در تهران شکننده است، گفت: تجربه ما نشان می دهد که در تهران اگر مراجعین سرپایی ما از عدد 15 هزار نفر در روز بالاتر رود، - فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، با بیان اینکه آمار کرونا در تهران شکننده است، گفت: تجربه ما نشان می دهد که در تهران اگر مراجعین سرپایی ما از عدد 15 هزار نفر در روز بالاتر رود، می تواند به عنوان یکی از زودرس ترین و جدی ترین علائم اولیه برای شدت گرفتن بیماری باشد.

دکتر علیرضا زالی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت کرونا در استان تهران، گفت: تا صبح امروز در تهران تعداد بیماران بستری مان 3242 بیمار بوده است که از این تعداد، 1290 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

همچنین تعداد مراجعین سرپایی ما در طول 24 ساعت گذشته بالغ بر 10 هزار و 900 بیمار بوده که حدود 7200 بیمار ما به بخش سرپایی درمان مراجعه کردند.

طبیعتا این ها نشان می دهد که در تهران هنوز شاخص های ما تغییر مشخصی نسبت به هفته قبل نداشته است و از نظر آماری نسبت به هفته گذشته با افزایش چشمگیر آمار مواجه نبودیم.

وی افزود: نکته مهم این است که سیر کاهش آمار در تهران در طول این هفته، نسبت به هفته قبل از شیب ملایم تری برخوردار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: آمار کرونا در تهران شکننده است/شرایط به سرعت می تواند تغییر کند

زالی: آمار کرونا در تهران شکننده است/شرایط به سرعت می تواند تغییر کند