مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:502021-10-28اقتصادي

سالانه میلیاردها دلار با سوزاندان گازهای همراه با نفت هدر می رود


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که با سوزاندان گازهای همراه با نفت، سالانه میلیاردها دلار هدر می رود، گفت: همچنین سوزاندن این گازها آثار زیست محیطی به دنبال داشته و مشکلات و امراضی را برای اهالی و مردم این منطقه در اهواز ایجاد می کند.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که با سوزاندان گازهای همراه با نفت، سالانه میلیاردها دلار هدر می رود، گفت: همچنین سوزاندن این گازها آثار زیست محیطی به دنبال داشته و مشکلات و امراضی را برای اهالی و مردم این منطقه در اهواز ایجاد می کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان امروز (ششم آبان ماه) در حاشیه بازدید از تاسیسات طرح آماک (جمع آوری گازهای همراه با نفت) در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: گاز همراه تولید نفت که از چاه ها خارج می شود در این منطقه جمع آوری و به گاز شیرین تبدیل می شود تا برای مصارف داخلی مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بخش قابل توجهی از فلرهای نفتی که می سوزد، باید طبق ماده 48 قانون برنامه ششم توسعه، زودتر از این جمع آوری و به گاز شیرین تبدیل می شد تا به مصرف داخلی برسد یا صادر شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بخشی از طرح آماک انجام شده اما بخش قابل توجهی از این طرح اجرایی نشده است و این ترک فعل دو زیان برای ما دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه میلیاردها دلار با سوزاندان گازهای همراه با نفت هدر می رود

سالانه میلیاردها دلار با سوزاندان گازهای همراه با نفت هدر می رود