مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:502021-10-28اقتصادي

وضعیت اشتغال صنعتی در نیمه نخست امسال


جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که در شش ماه نخست امسال برای 3370 بنگاه پروانه بهره برداری صادر شده که در نتیجه آن بیش از 76 هزار اشتغال صنعتی ایجاد شده است.

- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می دهد که در شش ماه نخست امسال برای 3370 بنگاه پروانه بهره برداری صادر شده که در نتیجه آن بیش از 76 هزار اشتغال صنعتی ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این آمار در شش ماهه امسال برای 18 هزار و 222 بنگاه جواز تاسیس و برای 3370 بنگاه پروانه بهره برداری ایجادی و توسعه ای صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب سه درصد کاهش و دو درصد افزایش داشته است.

سرمایه پیش بینی شده در این مدت برای جوازهای تاسیس معادل 576 هزار و 44 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 155 درصد افزایش داشته است.

میزان سرمایه پروانه های بهره برداری صادر شده در شش ماهه امسال نیز 118 هزار و 271 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 149 درصد افزایش داشته است.

همچنین بر اساس این آمار، پیش بینی شده با اجرای پروژه هایی که جواز تاسیس آن ها در شش ماه نخست امسال صادر شده برای بیش از 438 هزار نفر شغل ایجاد شود که نسبت به این رقم در مدت مشابه پارسال با افزایش 6.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اشتغال صنعتی در نیمه نخست امسال

وضعیت اشتغال صنعتی در نیمه نخست امسال