مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-28سياسي

جانفشانی 600 شهید دانش آموز گلستان برای سربلندی ایران


مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه نینوا گلستان گفت: 600 شهید دانش آموز و فرهنگی در گلستان برای سربلندی ایران اسلامی جانفشانی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمود علیخانی پیش از ظهر امروز در نشست رسانه ای هفته دانش آموزی 200 برنامه با محوریت نوجوانان انقلابی پیشگامان گام دوم انقلاب در سطح استان گلستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس گلستان نواخته می شود، تصریح کرد: به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی، نشان سردار سلیمانی در روز شنبه هفته جاری به دانش آموزان اهدا خواهد شد.

* تدارک 200 برنامه در هفته بسیج دانش آموزی گلستان/ نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس گلستان/ 470 دانش آموز بسیجی در گلستان وجود دارد مسوول به صورت غیرمتمرکز در طول هفته بسیج دانش آموزی در سطح استان گلستان برگزار می شود می توان به اجرای سرود خیابانی، رزمایش گروه های جهادی و پزشکی در قالب کمک های مومنانه و محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار، صدور بیانیه مجامع علوی و فاطمی در گلستان، برگزاری مسابقات فرهنگی و مسابقه مروارید صدف در گلستان، آموزش یکروزه توانمندسازی فرماندهان واحد طرح ولایت و برگزاری اردوهای فرهنگی تربیتی دانش آموزان با والدین در اردوگاه های اداره کل آموزش و پرورش گلستان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانفشانی 600 شهید دانش آموز گلستان برای سربلندی ایران

جانفشانی 600 شهید دانش آموز گلستان برای سربلندی ایران