مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-28اقتصادي

لزوم تعیین قاضی ویژه و استقرار پلیس اقتصادی در گمرک بازرگان


مدیر کل دادگستری آذربایجان غربی در سفر به شمال استان و بازدید از گمرک بازرگان از تعیین قاضی ویژه برای این گمرک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصرعتباتی در عصرگاه سفر کاری خود به شمال استان در روز چهارشنبه پنجم آبان ماه با حضور در گمرک بازرگان به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و چندین نفر از مدیران کل مرتبط استان از قسمتهای مختلف این گمرک بازدید و از نزدیک از روند ورود و خروج کالا و نحوه ترانزیت کالا اطلاع حاصل کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در این بازدید ضمن رویت انبارهای گمرک با مدیران گمرک بازرگان هم صحبت و در خصوص برخی مشکلات و مسائل آن با آنها گفت وگو کرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در راستای وظیفه قانونی خود در حفاظت و صیانت از حقوق عامه می تواند به گمرک بازرگان که نقش موثری در تجارت داخلی و خارجی دارد در رفع مشکلات کمک کند.

وی افرود، می توان بسیاری از مشکلات گمرک بازرگان را با استفاده از ظرفیت های استانی حل کرد و اقدامات بسیاری در راستای تسهیل ترخیص و نظارت انجام داد، مانند حذف تشریفات زائد که بسیار اهمیت دارد.

رییس شورای قضایی استان در ادامه تاکید کرد، پایشهای تصویری بسیار دارای اهمیت می باشند و باید به صورت دقیق و وسیع تقویت شوند و تقویت یگان حفاظت گمرک و ارتباط سازنده با سایر نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین قاضی ویژه و استقرار پلیس اقتصادی در گمرک بازرگان

لزوم تعیین قاضی ویژه و استقرار پلیس اقتصادی در گمرک بازرگان