مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-28اقتصادي

پرداخت بیش از 666 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده آذربایجان شرقی


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از پرداخت 666 میلیارد و 400 میلیون ریال غرامت از بابت خشکسالی به کشاورزان خسارت دیده استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از پرداخت 666 میلیارد و 400 میلیون ریال غرامت از بابت خشکسالی به کشاورزان خسارت دیده استان خبر داد.

اکبر فتحی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تاخیر در پرداختی غرامت از سوی صندوق بیمه کشاورزی به کشاورزان، اظهار کرد: بیمه محصولات کشاورزی، قراردادی میان صندوق بیمه محصولات کشاورزی و خود کشاورزان است و از این روز طرفین باید به تعهدات خود پایبند باشند.

وی ادامه داد: با توجه به این که کشاورزان مکلف به بیمه محصولات کشاورزی خود هستند، از این رو صندوق بیمه کشاورزی نیز مکلف به پرداخت غرامت در صورت مشمول بودن آن است که باید به موقع پرداخت شود.

وی گفت: با وجود این که پرداخت غرامت کشاورزان به موقع انجام نشد اما با پیگیری های انجام شده، 666 میلیارد و 400 میلیون ریال غرامت از سوی صندوق بیمه کشاورزی به حساب کشاورزانی که منتظر دریافت غرامت بودند، واریز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، فتحی خاطرنشان کرد: تعداد پرونده های بیمه محصولات کشاورزی مشمول غرامت، 55 هزار پرونده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 666 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده آذربایجان شرقی

پرداخت بیش از 666 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده آذربایجان شرقی