مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-28اقتصادي

اولین هنرستان تخصصی رشته معدن در هرمزگان به بهره برداری رسید


رییس سازمان صنعت، معادن و تجارت هرمزگان گفت: اولین هنرستان تخصصی رشته معدن هرمزگان در بخش فین شهرستان بندرعباس به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خلیل قاسمی در حاشیه آیین افتتاح اولین هنرستان تخصصی رشته معدن استان هرمزگان، اظهار کرد: امروز شاهد توسعه معادن هرمزگان در بخش شمالی استان هستیم ولیکن یکی از کمبودها و نقصان در این بخش نیروی آموزش دیده ماهر است.

وی ضمن تقدیر از همکاری آموزش و پرورش استان هرمزگان در راه اندازی این بخش آموزشی در کنار بنگاه های اقتصادی ابراز داشت: امیدواریم سال آتی شاهد افتتاح آموزش عالی در رشته های تخصصی برای جوانان این منطقه باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت ببیش از 30 میلیون تنی معدن آهن آک کهور بخش فین، بیان داشت: این منطقه هنوز هم پتانسیل افزایش ظرفیت را دارد.

قاسمی در ادامه به اهمیت فعالیت بخش آموزشی در کنار واحدهای صنعتی و معدنی پرداخت و بیان داشت: اگر آموزش در کنار واحدهای صنعتی و معدنی اتفاق بیافتند؛ بحثی که در آخر مطرح می شود یعنی نیروی انسانی، در ابتدا مطرح می شود و با توجه به نیاز بنگاه های اقتصادی استان آموزش می یابند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به پهنه فین تا باغات اشاره کرد و اظهار داشت: مساحت این پهنه بیش از شش هزار و 400 کیلومتر مربع است که پس از پایان مطالعه این په


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین هنرستان تخصصی رشته معدن در هرمزگان به بهره برداری رسید

اولین هنرستان تخصصی رشته معدن در هرمزگان به بهره برداری رسید