مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-28سياسي

سامانه SDI پیوند میان سند آمایش و داده های آماری را برقرار می کند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به رونمایی از سامانه زیرساخت داده های مکانی(SDI) استان، گفت: سامانه SDI پیوند میان سند آمایش و داده های آماری را برقرار می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به رونمایی از سامانه زیرساخت داده های مکانی(SDI) استان، گفت: سامانه SDI پیوند میان سند آمایش و داده های آماری را برقرار می کند.

داود بهبودی در همایش بزرگداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی، با اشاره به اهمیت آمار در زمینه های سیاستگذاری، برنامه ریزی، اجرا، نظارت، پایش و ارزیابی، اظهار کرد: ضعف ها و کاستی هایی در سطوح مختلف دستگاه های اجرایی، فرایندها، سامانه ها، فرهنگ آماری، خانوارهای پاسخگو و حتی سازمان متولی نظام آماری کشور وجود دارد که باید رفع شود.

وی افزود: حکمرانی آینده دنیا مبتنی بر آمار و داده های آماری خواهد بود؛ بر این اساس نظاماتی که به آمار دقیق، بروز و قابل اتکا دسترسی دارند، به موقع خواهند توانست تصمیمات مناسب بگیرند اما نظام هایی که به آمار دسترسی به موقعی ندارند در تصمیم گیری دچار چالش ها و مشکلات جدی می شوند.

وی با بیان این که هدف رشد هشت درصدی اقتصاد در سال های گذشته محقق نشده، افزود: وقتی به نظام آماری مراجعه می کنیم، اطلاعاتی در سطح شهرستان ها با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه SDI پیوند میان سند آمایش و داده های آماری را برقرار می کند

سامانه SDI پیوند میان سند آمایش و داده های آماری را برقرار می کند