مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-28سياسي

رییس قوه قضاییه: خوزستان را باید به عنوان یک مسئله مهم ملی دید


ما باید استان خوزستان را بصورت ویژه و به عنوان مسئله مهم ملی ببینیم و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسین محسنی اژه ای در دیدار با قضات خوزستان اظهار کرد: خدا را شاکرم که در بدو ورود به استان گوشه ای از استان از آنچه در زمان جنگ رخ داده را دیدم و برخی از خاطرات زنده شدند.

وی افزود: به تعبیری 16 هزار و به عبارتی 20 و چند هزار شهید از این استان و بیش از 30 هزار جانباز نه تنها در زمان دفاع مقدس  بلکه از ابتدای انقلاب تاکنون، چه در زمان دفاع مقدس و چه به دست جنایتکاران تروریست، در راه اسلام شهید شدند.

رییس قوه قضاییه گفت: هر انسانی این فداکاری ها را ببیند از یک طرف احساس مسؤولیت بسیار سنگینی روی دوش خود می کند و از طرف دیگر احساس شرمندگی در مقابل مردم دارد.

اژه ای خطاب به قضات و مسؤولان استان، بیان کرد: امروز همه مسوولان مصمم هستند تا با نهایت دلسوزی و تلاش، مسائل را مدیریت کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای خوزستان و مشکلاتی که وجود دارد، عنوان کرد: این سوال برای ما پیش می آید که چرا استانی با این ظرفیت ها باید مشکلات در آن استمرار داشته باشند.

نگاه ملی به استان خوزستان  اژه ای گفت: ما باید استان خوزستان را بصورت ویژه و به عنوان مساله مهم ملی ببینیم و مورد تجریه و تحلیل قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: خوزستان را باید به عنوان یک مسئله مهم ملی دید

رییس قوه قضاییه: خوزستان را باید به عنوان یک مسئله مهم ملی دید