مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-28اقتصادي

فعالیت 95 درصدی جاگاه های سوخت استان همدان


در حال حاضر 95 درصد جایگاه های سوخت استان همدان، فعال هستند و تلاش می کنیم تا صبح فردا همه جایگاه ها، آنلاین شوند.

- ایسنا/همدان استاندار همدان، گفت: در حال حاضر 95 درصد جایگاه های سوخت استان همدان، فعال هستند و تلاش می کنیم تا صبح فردا همه جایگاه ها، آنلاین شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد پنج شنبه 6 آبان ماه در جلسه شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: : دو روز گذشته یک حمله سایبری در سطح نازل های سوخت گیری پیش آمده بود.

در شرکت پخش فرآورده های نفتی استان 96 جایگاه داریم که 69 جایگاه به صورت آزاد و 22 جایگاه به صورت هوشمند و یارانه ای، فعالیت می کنند و تلاش می کنیم تا اول صبح فردا همه جایگاه ها، آنلاین شوند و با استقرار نیروی انتظامی نیز امنیت جایگاه های سوخت را فراهم کردیم.

وی با اشاره به برنامه محور بودن دولت، ادامه داد: آنچه باید سرلوحه کار ما باشد برنامه محور بودن است و در همین راستا از آقای صیدایی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، خواستم نقشه چهارساله سند تحول و توسعه را تدوین کند تا نقشه راه ما باشد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه کسب و جلب اعتماد مردم سرلوحه دولت آقای رییسی است، تصریح کرد: برای اینکار باید بحث تولید و اشتغال را فراهم کنیم و نباید شاهد خروج سرمایه گذار از استان باشیم بلکه مدیران باید سرمایه گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 95 درصدی جاگاه های سوخت استان همدان

فعالیت 95 درصدی جاگاه های سوخت استان همدان