مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:152021-10-28سياسي

روز قم روز بازخوانی و تقویت شهر قم است


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه نامگذاری شهرها اهداف مختلفی دارد، گفت: دستاورد اصلی این نامگذاری پرداختن به هویت شهر قم است که در این ایام بازخوانی و تقویت می شود و در کل تمام برنامه هایی که در طول سال انجام می شود باید معطوف .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مصطفی ملایی در نشست رسانه ای روز قم که امروز در سالن رضوان شهرداری برگزار شد با اشاره به اینکه شهرها بر اساس مبانی ارزشی خود اقدام به نامگذاری روز شهرشان را انجام می دهند، اظهار کرد: در شهر قم 23 ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه(س) به این شهر روز قم نامگذاری شد و سازمان فرهنگی هنری و روابط عمومی شهرداری قم زحمات زیادی را برای بزرگداشت این روز عهده دار شدند.

وی با اشاره به اینکه هر برنامه و تحولی که در شهر قم اجرایی شود به برکت و حول محور حضرت معصومه(س) است، ابراز کرد: بخش محوری و اساسی شهر قم وجود بارگاه حضرت معصومه(س) است و روز قم به برکت ورود این حضرت به قم رقم خورده است.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه نامگذاری شهرها اهداف مختلفی را دارد، گفت: دستاور اصلی این نامگذاری پرداختن به هویت شهر قم است که در این ایام بازخوانی و  تقویت می شود و در کل تمام برنامه هایی که در طول سال انجام می شود باید معطوف به حرم حضرت معصومه(س)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قم روز بازخوانی و تقویت شهر قم است

روز قم روز بازخوانی و تقویت شهر قم است