مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-28ورزشي

انتقاد نماینده اردکان از اظهارات سطحی نسبت به مسئولیت های اجتماعی چادرملو


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از  برخی اظهارات سطحی از عملکرد این شرکت در راستای عمل به تکالیف و مسئولیت های اجتماعی در سطح استان یزد انتقاد کرد.

- ایسنا/یزد نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از  برخی اظهارات سطحی از عملکرد این شرکت در راستای عمل به تکالیف و مسئولیت های اجتماعی در سطح استان یزد انتقاد کرد.

  محمدرضا دشتی در آیین تجلیل از برترین ها و مدال آوران اردکانی در مسابقات ملی و بین المللی، ضمن تشکر از خدمات ارزشمند شرکت چادرملو طی دو سال اخیر از برخی اظهارات سطحی از عملکرد این شرکت در راستای عمل به تکالیف اجتماعی شدیداً انتقاد کرد و گفت: این شرکت اقدامات بزرگی طی دو سال اخیر انجام داده است و نباید توقع داشت همه کمبودها را این شرکت جبران کند در حالی که شرکت های صنعتی مختلفی در این شهرستان فعالیت می کنند.

وی ضمن قدردانی از ساخت مجموعه عظیم فرهنگی ورزشی شهید سلیمانی، افزود: این مجموعه در نوع خود در کشور بی نظیر و نمونه است و امیدواریم این حرکت بزرگ، زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی جوانان را فراهم سازد و البته باید نگاهی هم به ورزش قهرمانی و تشکیل تیم های حرفه ای داشته باشیم.

ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در این مراسم که به همت باشگاه جدیدالتأسیس فرهنگی ورزشی چادرملو برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده اردکان از اظهارات سطحی نسبت به مسئولیت های اجتماعی چادرملو

انتقاد نماینده اردکان از اظهارات سطحی نسبت به مسئولیت های اجتماعی چادرملو