مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-28سياسي

دشمن برای جدایی میان مردم و حاکمیت درتلاش است


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است تا بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کند، گفت: مادامی که مردم در صحنه هستند دشمن در دستیابی به اهدافش ناکام خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل با تبریک آغاز هفته پدافند غیرعامل و تقدیر از دستاوردهای این سازمان در مسیر تحقق تدابیر مقام معظم رهبری ابراز امیدواری کرد که با رویکرد دولت جدید پدافند غیرعامل بتواند در راستای ارتقای بازدارندگی دفاعی گام های بزرگی بردارد.

وی با اشاره به اینکه سطح آگاهی و دانش مردم نسبت به موضوعات پدافند غیرعامل باید ارتقا یابد تاکید کرد: قدرت واقعی این کشور که ایجاد بازدارندگی و توان دفاعی می کند خود مردم هستند.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است تا بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کند، تاکید کرد: مادامی که مردم در صحنه هستند دشمن در دستیابی به اهدافش ناکام خواهد بود.

وی با اشاره به تغییر توطئه ها و برنامه های دشمن به موضوع حملات سایبری اخیر اشاره کرد و گفت: در همین حملات نیز ما دیدیم که صرفاً با کمک مردم می توان مدیریت بحران کرد و اثر تهدید را به حداقل رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن برای جدایی میان مردم و حاکمیت درتلاش است

دشمن برای جدایی میان مردم و حاکمیت درتلاش است