مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-28سياسي

حنیفی: امام حسین در نوحه های دهه 90 معشوق و مقتول است/ آیا شأن امام را حفظ کردیم؟


حجت الاسلام محسن حنیفی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) معشوق و محبوب را هم در روایت داریم، گفت: آیا می توان با این معشوق که شأن آسمانی و صاحب الامری دارد مانند یک معشوق زمینی سخن گفت؟ در نوحه های دهه 90 شأن ایشان را حفظ کردیم؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، نخستین جلسه از سلسله جلسات تخصصی نوحه با عنوان دماهنگ از سوی مجمع شاعران اهل بیت(ع) با موضوع بررسی سیمای امام حسین(ع) در نوحه های دهه 90 عصر روز گذشته چهارشنبه پنجم آبان ماه با سخنرانی مهدی امین فروغی، سیدمهدی حسینی، مهدی زنگنه و حجت الاسلام محسن حنیفی و با حضور جمعی از فعالان عرصه نوحه کشور برگزار شد.

هدف از برگزاری جلسات دماهنگ هادی جانفدا قائم مقام مجمع شاعران اهل بیت(ع) در خصوص برگزاری هدف این جلسات اظهارداشت: وظیفه مجمع این است که در خصوص نوحه های دهه 90 کار کند زیرا جلسه رسمی در این خصوص نداشتیم.

اولین جلسه در این حوزه جامه دران بود که سالی یکبار اهالی نوحه دورهم جمع می شوند.

بعد از 3 سال هیأت علمی در مجمع ایجاد کردیم که در جلسات آن به این جمع بندی رسیدیم تا جلساتی به عنوان پاتوق برای بررسی نوحه داشته باشیم.

وی افزود: این جلسات برای گفتگو بدون هیچ پیش داوری است و بنای تخریب نداریم و بناست با یکدیگر گفت وگو کنیم تا نوحه به یک اعتلایی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حنیفی: امام حسین در نوحه های دهه 90 معشوق و مقتول است/ آیا شأن امام را حفظ کردیم؟

حنیفی: امام حسین در نوحه های دهه 90 معشوق و مقتول است/ آیا شأن امام را حفظ کردیم؟