مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-28سياسي

فضای سایبری حوزه جدید دشمنی ها علیه ملت ایران


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به تهدیدات جدید دشمنان علیه ایران گفت: حوزه های نوپدیدی مانند فضای سایبری جبهه جدید دشمنی ها علیه ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازابراز امیدواری کرد با رویکرد دولت جدید پدافند غیرعامل بتوانند در راستای ارتقای بازدارندگی دفاعی گام های بزرگی بردارد.

وی با اشاره به اینکه سطح آگاهی و دانش مردم نسبت موضوعات پدافند غیرعامل باید ارتقا یابد تاکید کرد،: قدرت واقعی این کشور که ایجاد بازدارندگی و توان دفاعی می کند خود مردم هستند.

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است تا بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کند، تاکید کرد: مادامی که مردم در صحنه هستند دشمن در دستیابی به اهدافش ناکام خواهد بود.

استاد حوزه با اشاره به تغییر توطئه ها و برنامه های دشمن به موضوع حملات سایبری اخیر اشاره کرد و گفت: در همین حملات نیز ما دیدیم که صرفاً با کمک مردم می توان مدیریت بحران کرد و اثر تهدید را به حداقل رساند.

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی با اشاره به اینکه امروز عرضه خصومت و دشمنی استکبار جهانی با ملت و نظام جمهوری اسلامی صرفاً در بخش های نظامی نیست، تصریح کرد: حوزه اقتصاد، حوزه فرهنگ و اخیراً فضای سایبری تبدیل به کارزار جنگی شده است و پدافند غیر عامل نیز باید بیش از گذشته در این عرصه های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای سایبری حوزه جدید دشمنی ها علیه ملت ایران

فضای سایبری حوزه جدید دشمنی ها علیه ملت ایران