مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-28اجتماعي

غُرش کامیون ها در معابر شهر گرمه/وقتی شهردار و شورای شهر پاسخ گو نیستند


افزایش ترافیک، بروز تصادف، آلودگی صوتی، تخریب زیرساخت های معابر شهری، بخشی از مشکلات تردد و پارک ماشین های سنگین در سطح شهر گرمه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمه، این شهرستان با بیش از 600 کامیون به عنوان قطب کامیون داران استان معرفی شده است، به طوری که تعدادی زیادی از خانواده های این شهر یا به شغل کامیون داری و رانندگی در دل جاده ها مشغول هستند و یا با مشاغل مکانیکی و شغل های وابسته به آن در داخل شهر امرارمعاش می کنند.

در کنار مزایای این خودروهای سنگین، برخی معایب باعث گلایه مردم شده است و شهروندان گرمه ای خواستار توجه بیشتر به این مشکل شهری هستند.

تردد غول های سنگین در معابر شهری باعث به خطر افتادن جان و مال مردم شده است و گویا در شهر هیچ مسئولی برای مدیریت این بخش وجود ندارد و رانندگان قانون شهری را زیر پا گذاشته و خودروهای خود را مقابل منزل پارک می کنند.

عبور کامیون ها از درون شهر آسایش را از مردم سلب کرده تخریب آسفالت خیابان ها از مهم ترین خساراتی است که ورود کامیون به شهر به دنبال دارد، این در حالی است که همه ساله هزینه های زیادی برای ترمیم آسفالت معابر به مردم تحمیل می شود.

تردد ماشین های سنگین در سطح شهر امنیت و آرامش را از شهروندان سلب کرده و مردم در این شهر مجبور هستند شب ها و ساعات اولیه صبح را با صدای گوش خراش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غُرش کامیون ها در معابر شهر گرمه/وقتی شهردار و شورای شهر پاسخ گو نیستند

غُرش کامیون ها در معابر شهر گرمه/وقتی شهردار و شورای شهر پاسخ گو نیستند