مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-28سياسي

ارزش شهیدان با محاسبات مادّی قابل محاسبه نیست


رهبر انقلاب در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای استان زنجان فرموند: ارزش شهیدان با محاسبات مادّی ما ارزش غیر قابل محاسبه ای است، شهیدان در برترین تجارت عالم برنده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب ، جمعی از دست اندرکاران کنگره ی شهدای استان زنجان در روز 24 مهرماه به دیدار رهبر انقلاب رفته بودند.

متن بیانات آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاه و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین.

اوّلاً به همه ی شما برادران و خواهران عزیز خوشامد عرض میکنم، بخصوص به افراد خانواده های شهیدان که اینجا تشریف دارند؛ مادر بزرگوار سه شهید(2) و همه ی دست اندرکاران این بزرگداشت با اهمّیّت.

و تشکّر میکنم و واقعاً متشکّرم از همه ی شماها به خاطر اینکه این کار باارزش را شروع کردید و انجام دادید و ان شاءالله ادامه بدهید و به پایان برسانید.

به دوستانی که آقایان گفتند به من سلام رسانده اند، چه جوانها، چه هیئتی ها، سلام بنده را هم صمیمانه خدمتشان عرض بکنید.

افتخارات زنجان یکی دو تا نیست؛ زنجان در طول تاریخ یک مرکز پُرافتخار بوده؛ هم از لحاظ علمی، هم از لحاظ عملی؛ چه در علم، چه علوم دینی ــ در فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش شهیدان با محاسبات مادّی قابل محاسبه نیست

ارزش شهیدان با محاسبات مادّی قابل محاسبه نیست