مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-28سياسي

گیلان با ظرفیت های فراوان نباید دچار فقر باشد


وزیر کشور با اشاره به ظرفیت های طبیعی و خدادادی موجود در استان گیلان، گفت: این استان با ظرفیت های زیادی که دارد نباید دچار فقر باشد.

- ، احمد وحیدی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان، اظهار کرد: استان گیلان با تمدن چند هزار ساله و فرهنگی غنی و با وجود اقوام و مذاهب مختلف نمایی از وحدت را در خود دارد، ا وزیر کشور با اشاره به اینکه گیلان مهد بزرگان و علمای جهان اسلام همانند آیت الله بهجت است که حتی اسم ایشان نیز معنویت می آورد، افزود: گیلان خطه دیار سردار غریب مظلوم و حماسه ساز یعنی میرزای جنگلی است که در خفقان و ظلمت حماسه سازی بزرگی را رقم زد.

وی با بیان اینکه این افراد مقدمات انقلاب را به گونه ای رقم زدند، تصریح کرد: میرزا کوچک جنگلی مبارزه با استبداد خارجی و داخلی را به ما آموخت.

وحیدی با اشاره به اینکه اگر کشور ما امروزه مقابل استکبار ایستاده و رو به جلو حرکت می کند نشأت گرفته از حرکت میرزا کوچک است، اضافه کرد: گیلان 8 هزار شهید مانند سردار املاکی دارد و یکی از معدود لشکرهایی که بیشتر از ظرفیت خود در جنگ نیروی انسانی داشت لشکر قدس گیلان بود.

وزیر کشور با تاکید بر پاسداشت بزرگان و افتخارآفرینان حوزه معنوی و علوم و مواهب طبیعی گیلان، ادامه داد: کوه، جنگل و تالاب نعمت الهی هستند و اگر در حفظ آن کوتاهی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان با ظرفیت های فراوان نباید دچار فقر باشد

گیلان با ظرفیت های فراوان نباید دچار فقر باشد