مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-28سياسي

رییس مجمع تشخیص مصلحت: امیدواریم تلاش های دولت منجر به آسایش مردم شود


آیت الله آملی لاریجانی با دشوار توصیف کردن وضعیت معیشت مردم اظهار داشت: امیدواریم تلاش های دولت محترم و نیز همراهی قوای دیگر در این زمینه به نتایج مطلوب و رضایت بخش منجر شود و به آسایش بیشتر مردم و خصوصاً قشر های محروم بیانجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس هشتمین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال جاری با حضور اکثر اعضا مجمع که رییس جمهور و رییس قوه قضاییه نیز حضور داشتند، تشکیل شد.

آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک میلاد مسعود پیامبر اعظم، حضرت محمد(ص) و میلاد فرخنده امام جعفر صادق(ع) اظهارکرد: از خداوند متعال می خواهیم که  قلوب همه ما را به انوار معرفت و محبت اهل بیت علیهم السلام، هر روز بیش از پیش منور فرماید.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرانی های اخیر و وضعیت معیشت مردم گفت: امروز وضعیت تورم در کشور و فشاری که بر  قشرهای ضعیف  جامعه می آید واقعا نگران کننده است.

گرانی های سرسام آور،  بسیاری از مواد غذایی عموم مردم را از سر سفره ها جمع کرده است.

اینکه عده ای برایشان مقدور نیست گوشت  تهیه کنند و حتی میوه و سایر اقلام نیز از سفره آنها جمع شده است، بسیار دردناک است و باید برای آن فکر عاجلی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع تشخیص مصلحت: امیدواریم تلاش های دولت منجر به آسایش مردم شود

رییس مجمع تشخیص مصلحت: امیدواریم تلاش های دولت منجر به آسایش مردم شود