مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:102021-10-28اقتصادي

افتتاح یک پل در محور کمربندی فسا


عبور و مرور در محور کمربندی فسا به کهنکویه در شهرستان فسا از طریق احداث یک پل بزرگ توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس که به صورت جهادی عملیاتی و احداث شده، - ایسنا/فارس عبور و مرور در محور کمربندی فسا به کهنکویه در شهرستان فسا از طریق احداث یک پل بزرگ توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس که به صورت جهادی عملیاتی و احداث شده، تسهیل شد.

نماینده مردم شهرستان فسا پنج شنبه 6 آبان در آیین بهره برداری از پل بزرگ کهنکویه گفت: راهداری فارس طی سال های گذشته به تنهایی بخش عمده ای از وظایف جهاد سازندگی سابق در محرومیت زدایی و توسعه راه های روستایی را به دوش کشیده است.

فیروزی با اشاره به ضرورت احداث این پل بیان کرد: با توجه به اینکه در سال های گذشته حوادثی به دلیل نبود پل در این محور رخ داده بود و رفت و آمد مردم با سختی مواجه بود ، راهداری فارس عملیات اجرایی این پل را به صورت جهادی آغاز و در مدت زمان مناسبی آماده بهره برداری کرد.

او ادامه داد: ظرف دو سال گذشته توسط راهداری استان در شهرستان فسا اقدامات اساسی و سازنده بسیاری انجام شده که جای تقدیر دارد.

علیرضا سیاهپور، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای فارس نیز در این مراسم گفت: عملیات احداث پل لوله ای کهنکویه به صورت پیمانی - امانی و با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک پل در محور کمربندی فسا

افتتاح یک پل در محور کمربندی فسا