مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-28سياسي

بازدید میدانی مسوولان، کمک به صحت سنجی گزارش های ارسالی است


نیاز است که هر مسؤولی ارتباط حضوری خود با مردم را حفظ کند تا علاوه بر اینکه مشکلات را از نزدیک ببیند، متوجه شود چه مقدار از گزارش هایی که به دستش می رسد صحت دارد.

- محمود معلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به اهمیت سفرهای استانی برای مسوولان اظهار داشت: مسؤولان کشور فقط نمی توانند در اتاق هایشان بنشینند تا برای آن ها گزارش بیاورند؛ یکی از راه های موفقیت مسؤولان برای توجیه شدن در زمینه مشکلات مردم حضور در میدان است و اگر حضور در میدان نباشد، نمی توانند مشکلات مردم را به درستی درک کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: یکی از کارهای نبود در جمع های مردم هم شرکت می کرد، گرچه در این شرایط هم از نزدیک با مسؤولان و قشرهای مختلف مردم در هر استان صحبت می کند و این کار نتیجه خوبی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: آیت الله رییسی در ابتدای مسیر ریاست جمهوری خود قرار دارد و می تواند به خوبی مشکلات مردم را درک کند و برای آن ها برنامه ریزی کنند؛ این از نتایج سفرهای استانی است.

معلمی با اشاره به موضوعات اخیر بحث بنزین تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات آیت الله رییسی پیگیری میدانی در موضوع نقص فنی جایگاه های سوخت بود، با توجه به مشکلاتی که در زمینه عرضه بنزین پیش آمد رییس جمهور شخصا در جایگاه ها حضور پیدا کرد و از نزدیک دید که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میدانی مسوولان، کمک به صحت سنجی گزارش های ارسالی است

بازدید میدانی مسوولان، کمک به صحت سنجی گزارش های ارسالی است