مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:002021-10-28اجتماعي

کاهش کیفیت هوای پایتخت طی امروز


براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته و هم اکنون (6 آبان ماه) در محدوده قابل قبول قرار داشته است اما کاهش کیفیت هوا طی روز و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نیست.

- براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته و هم اکنون (6 آبان ماه) در محدوده قابل قبول قرار داشته است اما کاهش کیفیت هوا طی روز و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز (6 آبان ماه) کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از پایداری نسبی جوی و افزایش ترافیک صبحگاهی است.

عدم وزش باد مؤثر طی روز پراکندگی آلاینده ها را محدود خواهد کرد.

تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت هم زمان با افزایش ترافیک شامگاهی برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را در بیشتر مناطق پرتردد به دنبال خواهد داشت.

با برقراری ناپایداری جوی و کاهش تردد خودروها در روز تعطیل؛ صبح فردا (7 آبان ماه) برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کیفیت هوای پایتخت طی امروز

کاهش کیفیت هوای پایتخت طی امروز