مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:502021-10-28سياسي

مسکن، معیشت و کسب و کار، مشکلات شهرستان همدان است


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: مشکل اساسی ما در شهرستان همدان، مسئله مسکن، معیشت و کسب و کار است.

- ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: مشکل اساسی ما در شهرستان همدان، مسئله مسکن، معیشت و کسب و کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احمدحسن فلاحی پنج شنبه 6 آبان ماه در جلسه شورای اداری استان همدان، اظهار کرد: این دولت و مجموعه های انقلابی محکوم به موفقیت هستند چون مردم برای حل مشکلات، به این دولت امید بستند و یکی از کارهایی که می توان با آن، اقدامات عملیاتی را به مردم نشان داد حضور مسئولان در میان مردم است.

فلاحی در رابطه با عدم حضور شهر همدان در سایت مسکن برای ساخت پروژه های مسکن، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که باید انجام شود این است که سایت مسکن همدان، بسته است و باید باز شود.

در حوزه مسکن، مشکل عدم نظارت و عدم کنترل است.

وی با بیان اینکه مردم مسئله کمبود زمین را از ما نمی پذیرند، ادامه داد: در بحث جانمایی، برای ساخت 20 هزار واحد، زمین آماده داریم و این کار نیازمند بررسی بیشتر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کمبود آب همدان، بیان کرد: در بحث آب، 17 سال از مصوبه سفر رهبری که برای حل مشکل آب همدان بود، گذشته اما به نتیجه نرسیده و ما باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن، معیشت و کسب و کار، مشکلات شهرستان همدان است

مسکن، معیشت و کسب و کار، مشکلات شهرستان همدان است