مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:502021-10-28سياسي

کودکان به فضای مجازی امن نیاز دارند/ نیازمند وکلای متخصص هستیم


معاون وزیر دادگستری با اشاره به اینکه کودکان به فضای امن مجازی نیازمند هستند و باید مسئولان به این موضوع بیش از پیش توجه کنند، گفت: کرونا فضایی ایجاد کرد که کودکان از حداقل حقوق بنیادین خود از جمله رفتن به مدرسه و .

- ایسنا/کرمان معاون وزیر دادگستری با اشاره به اینکه کودکان به فضای امن مجازی نیازمند هستند و باید مسئولان به این موضوع بیش از پیش توجه کنند، گفت: کرونا فضایی ایجاد کرد که کودکان از حداقل حقوق بنیادین خود از جمله رفتن به مدرسه و .

محروم هستند و در یک فضای ایزوله قرار گرفته و از سوی دیگر با فضای مجازی افسار گسیخته ای که هیچ ایمنی برای فرزندان ما ایجاد نمی کند، تنها مانده اند.

محمود عباسی صبح امروز ششم آبان ماه در مراسم افتتاح کلینیک حقوق شهروندی در کانون وکلای دادگستری استان کرمان اظهار کرد: کانون وکلای دادگستری از قدیمی ترین و اصیل ترین نهادهای مدنی است که همیشه تاکید داشتیم باید جایگاهش همیشه برای پاسداشت حریم حقوق مردم حفظ شود و لازمه این امر استقلال است و همچنان باید در قالب یک نهاد مدنی فعالیت کند.

وی افزود: اگر معتقدیم قضاوت و عدالت دو بال فرشته هستند، با شکستن یک بال این فرشته به سرمنزل مقصود نمی رسد و اگر معتقدیم وکالت همسنگ قضاوت است باید این جایگاه سترگ همواره محفوظ بماند و بنده معتقدم وکالت مانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان به فضای مجازی امن نیاز دارند/ نیازمند وکلای متخصص هستیم

کودکان به فضای مجازی امن نیاز دارند/ نیازمند وکلای متخصص هستیم