مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:502021-10-28اقتصادي

جذب سرمایه برای صاحبان ایده و ارائه خدمات شتابدهی در دو رویداد صندوق نوآوری


مدیر توسعه اکوسیستم نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: رویدادهای «دوشنبه های استارت آپی» و «پیوند» که به صورت همزمان در رویداد «استان آپ» برگزار می شود، - مدیر توسعه اکوسیستم نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: رویدادهای دوشنبه های استارت آپی و پیوند که به صورت همزمان در رویداد استان آپ برگزار می شود، به دنبال جذب سرمایه برای صاحبان ایده و ارائه خدمات شتابدهی به استارت آپ ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی بغدادی در نشست خبری رویداد استان آپ ویژه سمنان، به معرفی صندوق نوآوری پرداخت و گفت: صندوق نوآوری به واسطه قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان مصوب سال 89 و ماده 5 این قانون به منظور کمک به تجاری سازی فناوری ها و تامین مالی اکوسیستم نوآوری کشور تاسیس شده است.

وی ادامه داد: خدمات صندوق تا دو سال گذشته معطوف به شرکت های دانش بنیان بود، اما متوجه شدیم اکوسیستم نوآوری لزوما برای دانش بنیان ها نیست، بلکه استارت آپ ها را نیز شامل می شود؛ لذا بر خود واجب دانستیم خدمات صندوق را گسترش دهیم و به سایر کسب و کارهای فناور کشور نیز کمک کنیم.

مدیر توسعه اکوسیستم نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه ما در صندوق از سال 99 به جذب سرمایه برای استارت آپ ها پرداختیم، اظهار کرد: از اوایل سال گذشته رویداد دوشنبه های استارت آپی و پیوند را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه برای صاحبان ایده و ارائه خدمات شتابدهی در دو رویداد صندوق نوآوری

جذب سرمایه برای صاحبان ایده و ارائه خدمات شتابدهی در دو رویداد صندوق نوآوری