مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-28اقتصادي

اتصال 20 جایگاه سوخت یزد به سامانه سراسری هوشمند/85 درصد پمپ بنزین ها فعالند


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران-منطقه یزد، گفت: در حال حاضر 20 جایگاه سوخت در استان یزد به شبکه سراسری توزیع سوخت متصل هستند و مردم می توانند با کارت هوشمند سوخت وسیله نقلیه خود سوخت گیری کنند.

- عبدالرضا انتظاری در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که کارشناسان شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی تمام وقت در حال بررسی و رفع اشکال سامانه هوشمند هستند، اظهار کرد: در حال حاضر 85 درصد جایگاه های سوخت رسانی در سطح استان فعال و خدمت ارائه می کنند.

وی با بیان این که جمعاً 110 جایگاه مسئولیت توزیع سوخت در استان یزد را به عهده دارند، افزود: از این تعداد 20 جایگاه به سامانه هوشمند توزیع سوخت متصل شده و بنزین یارانه ای عرضه می کنند و 91 جایگاه هم با بازگشایی آفلاین در حال عرضه بنزین سه هزار تومانی هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران-منطقه یزد، گفت: تا بامداد دیروز 29 جایگاه توزیع سوخت در مرکز استان و بخش های تابعه، 13 جایگاه در شهرستان اردکان، شش جایگاه در ابرکوه، چهار جایگاه در تفت، هفت جایگاه در بافق و 13 جایگاه در شهرستان مهریز فعال شدند.

انتظاری با بیان این که جایگاه های سوخت در استان یزد یکی پس از دیگری در حال ورود به مدار ارائه خدمت هستند، تصریح کرد: تمام ظرفیت فنی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی برای تسریع در رفع عی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 20 جایگاه سوخت یزد به سامانه سراسری هوشمند/85 درصد پمپ بنزین ها فعالند

اتصال 20 جایگاه سوخت یزد به سامانه سراسری هوشمند/85 درصد پمپ بنزین ها فعالند