مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-28سياسي

نتیجه مقاومت دوران دفاع مقدس حفظ خاک و اقتدار کشور بود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تشریح جدایی راه حق و باطل از اول تاریخ بشریت گفت: پیروزی جویندگان راه حق وعده الهی است و از این رو است که با مقاومت رزمندگان حتی یک وجب از خاک ایران در دست دشمن بعثی باقی نماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی صبح امروز در کنگره 3535 شهید استان زنجان با تاکید بر اینکه جنگ ذاتا امر خوبی نیست چرا که عوارض خود از ویرانی های اقتصادی تا تلفات جانی را دارد، اظهار کرد: ولی خوب نباید یادمان برود که آنچه در کشور ماه اتفاق افتاده این است که ما نجنگیدیم بلکه دفاع کردیم.

امام جمهه زنجان با بیان اینکه منجی آزادی ما در سال 57 در کشور شاه زده پرچم را بر دست گرفته و طاغوت را سرنگون و انقلاب را پیروز کرد، افزود: دم مسیجایی آن ابرمرد و آن خدامرد آن بود که صاحبان اصلی انقلاب یعنی محرومان به سرمنزل مقصود رسیده و در صدد بازسازی ویرانی های ناشی از طاغوت 2 هزار و 500 ساله بود.

وی با اشاره به اینکه ما در حال اقدام برای بازسازی کشورمان بودیم که از زمین و هوا مورد هجوم قرار گرفتیم وزیر امورخارجه عراق صحبت از سه ایران در کنار عراق و یا خود صدام ادامه مصاحبه را به تهران موکول کرد، تصریح کرد: یادمان باشد در آن مقطع ما دو راه پیش رو داشتیم که یکی تسلیم و دیگری مقاومت بود که اگر بنا به تسلیم بود اصلا انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه مقاومت دوران دفاع مقدس حفظ خاک و اقتدار کشور بود

نتیجه مقاومت دوران دفاع مقدس حفظ خاک و اقتدار کشور بود