مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-28سياسي

نبود زیرساخت کافی در حوزه گردشگری گیلان/تنش آبی در گیلان مورد توجه دولت باشد


به گفته رییس مجمع نمایندگان گیلان، استان سرسبز گیلان با وجود اینکه بسیار گردشگرپذیر است هنوز زیرساخت کافی و مناسبی در حوزه گردشگری ندارد و نیازمند توجه ویژه دولت در توجه به استعدادهای طبیعی و انسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری صبح امروز در مراسم معارفه استاندار جدید در سالن غدیر استانداری با بیان اینکه گیلان سرزمین استعدادها است، اظهار کرد: برخی از این استعدادها شکوفا شده و برخی نیز بالقوه باقی مانده و از آن ها استفاده نشده است.

  وی با بیان اینکه برای برون رفت از مشکلات نگاه درستی تبیین نشده است، افزود: ما یک نمونه کار در حوزه گردشگری نداریم و زیر ساخت مناسب گردشگری برای استانی که چنین میزان گردشگرپذیر است، نداریم و هنوز بهره وری درستی نداشتیم.

  رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به مشکلات حوزه اجرایی در استان گفت: متأسفانه در استان گیلان یک نگاه امنیتی وجود دارد، ما باید بتوانیم در حوزه منابع طبیعی بهره وری داشته باشیم، ساحل نشینان و مردم ساکن حاشیه جنگل نباید با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم کنند.

  صفری با اشاره به درصد گسترده مردم گیلان که تخت پوشش نهادهای حمایتی هستند، بیان کرد: در حوزه اجرا نیازمند عزم ویژه مدیران هستیم، استانی که سرشار از استعدادهای انسانی و طبیعی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زیرساخت کافی در حوزه گردشگری گیلان/تنش آبی در گیلان مورد توجه دولت باشد

نبود زیرساخت کافی در حوزه گردشگری گیلان/تنش آبی در گیلان مورد توجه دولت باشد