مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-28اقتصادي

پیشرفت عملیات عمرانی هدایت آب های سطحی در همدان


همدان_مدیر عامل آب منطقه ای همدان گفت: عملیات عمرانی هدایت آب های سطحی در همدان پیشرفت چشمگیری داشته است.

- ، منصور ستوده اظهار کرد: جمع آوری آب های سطحی داخل شهر به میزان حدود 8 میلیون متر مکعب درسال توسط شرکت آب منطقه ای انجام شده است.

وی ادامه داد: از چند سال گذشته و به دلیل کاهش منابع آب زیرزمینی، پروژه های میان مدت برای استفاده از تمام آب های سطحی و رودخانه های داخل شهر همدان در پیش گرفته شده است.

ستوده با بیان اینکه این روند در فصول غیر باغداری و کشاورزی برای مصارف آب شرب برنامه ریزی، مطالعه و اجرا شده است، اظهار کرد: در چند سال گذشته از آب رودخانه های عباس آباد، دره مرادبیگ، خاکو و چشین بعد از تصفیه استفاده می شود.

ستوده ادامه داد: جمع آوری آب های سطحی داخل شهر به میزان حدود 8 میلیون متر مکعب درسال توسط شرکت آب منطقه ای و آبفا انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان با بیان این موضوع یادآور شد: در حال حاضر نیز امسال طرح انتقال آب رودخانه دره مرادبیگ در فصل غیر زراعی و باغداری را با مبلغ حدود 4 میلیارد تومان در دست اجرا داریم.

ستوده در پایان تصریح کرد: به منظور انجام کامل و پیش روی عملیات عمرانی هدایت آب های سطحی دره مرادبیگ در همدان به اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان دیگر نیاز است که هم اکنون، در حال پیگیری جهت اخذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت عملیات عمرانی هدایت آب های سطحی در همدان

پیشرفت عملیات عمرانی هدایت آب های سطحی در همدان