مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-28سياسي

وزیر کشور: دشمن برای آبان ماه برنامه داشت


مردم با بصیرت می بینند که رییس جمهور می خواهد راه جدیدی را ایجاد کند و این امر سبب ایجاد اعتماد و آرامش در جامعه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از رشت، احمد وحیدی در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، این استان را محور حرکت عنوان کرد و گفت: امروز تمام ظرفیت ها باید برای خدمت به مردم باشد و این یک تکلیف واقعی و ضرورت زمان ما است.

وزیر کشور به نگرانی مردم نسبت به قضیه بنزین اشاره کرد و افزود: دشمن برای آبان ماه برنامه ریزی کرده و این آغاز آن قلمداد می شود اما مردم با بصیرت و احساس امیدی که در آنها ایجاد شده، می بینند که رییس جمهور می خواهد راه جدیدی را ایجاد کند و این امر سبب ایجاد اعتماد و آرامش در جامعه شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین رویارویی اجتماعی دشمن نشان داد که مردم به صداقت مسئولان اعتماد دارند، تصریح کرد: مسئولان نشان دادند خود را وقف مردم کردند.

وزیر کشور به وجود ظرفیت های عظیم مردمی در راستای برطرف کردن مشکلات جامعه اشاره کرد و یادآور شد: برگرداندن احساس اعتماد به مردم سنگ بنای هر حرکتی در جامعه است بنابراین اگر مردم سرمایه های خود را به میدان آورند مشکلات برطرف می شود.

آیت الله رسول فلاحتی نیز در دیدار احمد وحیدی وزیر کشور با خدا قوت به دولتمردان اظهار کرد: خدمت در این دوره بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: دشمن برای آبان ماه برنامه داشت

وزیر کشور: دشمن برای آبان ماه برنامه داشت