مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-28سياسي

مرز ظرفیتی عظیم برای توسعه و پشرفت منطقه سیستان


نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: درصد کمی از اشتغال جوانان و مردم سیستان به کشاورزی، نفت، صنعت، تجارت ،گردشگری و غیره برمیگردد امروز مرز در سیستان یک ظرفیت است که باید از آن استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حبیب الله دهمرده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: به دنبال یک آب پایدار هستیم که یک بار برای همیشه باشد، اینکه سیستان را به آب ادامه داد:  تاکنون یک چاه برای اولین بار در ایران تا عمق 3 هزار متر حفر شده و  لایه های مختلفی دارد که آخرین لایه در عمق 3 هزار متری با آبی با دمای 90 درجه دما است و  الان نزدیک 60 لیتر در ثانیه آب دارد وی با اشاره به اینکه وجود این آب برای همه مسئولان بلندپایه ثابت شده گفت:  چاه سوم در ادیمی شروع شده، در برنامه داریم که 100 چاه حفر شود و  برای امسال 400 میلیارد تومان ردیف بودجه گرفتیم.

دهمرده ادامه داد:  اشتغال جوانان و مردم سیستان یک درصد به کشاورزی، نفت، صنعت، تجارت ،گردشگری و غیره برمیگردد امروز  مرز در سیستان  یک ظرفیت است که باید از آن استفاده شود.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی در بحث ترانزیت نیز گفت:  راه اندازی راه آهن چابهار به میلک زابل در دست انجام است، جابجایی قطار یعنی جابجایی دلار که می تواند بسیار نقش آفرین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز ظرفیتی عظیم برای توسعه و پشرفت منطقه سیستان

مرز ظرفیتی عظیم برای توسعه و پشرفت منطقه سیستان