مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-28اجتماعي

مرکز ملاقات کودکان طلاق در زاهدان به بهره برداری رسید


مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: مرکز ملاقات کودکان طلاق تحت عنوان مرکز مهر خانواده در شهرستان زاهدان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: مرکز ملاقات کودکان طلاق تحت عنوان مرکز مهر خانواده در شهرستان زاهدان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر عزیز اله جهان تیغ در آیین بهره برداری این مرکز اظهار کرد: این مرکز با همکاری بین بخشی معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری، نیروی انتظامی و اداره کل بهزیستی استان در راستای کاهش آسیب های ناشی از وقوع طلاق راه اندازی شده است .

مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مساله پیشگیری سرمایه گذاری بلند مدت در امور اجتماع محور جامعه می باشد گفت: مداخلات تخصصی روانشناختی در این مرکز در محیطی امن و بدور از تعارض با هدف مدیریت روابط زوجین پس از وقوع طلاق و همچنین یافتن راهی برای بازگشت زوجین به زندگی مشترک انجام خواهد شد .

دکتر جهان تیغ ضمن تاکید بر افزایش اینگونه مراکز در سطح استان خاطر نشان کرد: اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان با بکار گیری کلیه امکانات خود و مجتمع سازی کلیه مراکز مداخله ای آسیب های اجتماعی در راه پیشگیری و مداخله های تخصصی اجتماع محور همواره در تلاش است تا شرایط زیستی بهتر را برای آحاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ملاقات کودکان طلاق در زاهدان به بهره برداری رسید

مرکز ملاقات کودکان طلاق در زاهدان به بهره برداری رسید