مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-28پزشكي

از ماسک درست در زمان درست استفاده کنید


این ماسک ها همینطور در برابر تنفس بازدمی فرد ماسک زننده هم از ما محافظت می کند؛ بنابراین بهترین نوع ماسک برای افراد ناقل، مشکوک یا بیمار است.

- یک داروساز در خراسان جنوبی گفت: ماسک ها انواع مختلفی دارند و برخلاف تصور عموم نحوه استفاده از آن مهم است در غیر این صورت؛ نه تنها کاربرد مثبت نداشته که انتقال دهنده ویروس هستند.

فرزانه شمشیرگران در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ماسک ها انوع مختلفی دارند؛ چهار نوع از پرکاربردترین ماسک هایی که امروزه استفاده می شوند شامل؛ ماسک پارچه ای، ماسک جراحی سه لایه، ماسک FFP2 و ماسک N95 هستند.

وی با اشاره به کاربرد ماسک های پارچه ای، افزود: این مدل ماسک ها که قابل شستشو هستند، شاید کمترین مقاومت را در برابر ویروس داشته باشند، اما بسیار کارا و مفید هستند مخصوصا وقتی دسترسی به سایر انواع ماسک نباشد.

این داروساز بیان کرد: اگر این ماسک ها را در خانه تهیه می کنید دقت داشته باشید حتما سه لایه داشته باشند و از پارچه هایی که بعد شستشو تغییر سایز ندهند استفاده کنید؛ این ماسک ها چون گیره بینی ندارند حتما به یاد داشته باشید سایزش را طوری تنظیم کنید که تا بالای بینی و زیر چانه و دو طرف صورت را کاملا بپوشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ماسک درست در زمان درست استفاده کنید

از ماسک درست در زمان درست استفاده کنید