مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:002021-10-28اجتماعي

زنجان با دمای 3 درجه زیرصفر سردترین مرکز استان شد


سرپرست گروه پیش بینی و پیش آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: زنجان با 3- درجه سانتیگراد به عنوان سردترین مرکز استان کشور به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سونا صرفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی 24 ساعت گذشته خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه و چورزق در شهرستان طارم با دمای 19+ درجه سانتگراد بالای صفر به ترتیب کمترین و بیشترین دما را در سطح این استان داشتند.

وی با بیان اینکه دمای فعلی شهر زنجان 1 درجه سانتیگراد زیر صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 1 درجه کاهش یافته است، اظهار داشت: امروز آسمان زنجان صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود و روز جمعه نیز از حوالی بعدازظهر یا اوایل شب بارش ها آغاز می شود و وزش باد نسبتا شدید را نیز خواهیم داشت.

صرفی افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته از سوی کارشناسان هواشناسی، بارش ها طی روزهای شنبه و یکشنبه نیز استمرار خواهد یافت اما به نسبت روز جمعه بارندگی کمتری را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بارش ها در ارتفاعات و مناطق سردسیر می تواند به شکل برف باشد که لازم است از ترددهای غیرضرور در مناطق کوهستانی و سردسیر پرهیز شود، اظهار داشت: پیش بینی می شود کاهش دید افقی در این مناطق را نیز داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان با دمای 3 درجه زیرصفر سردترین مرکز استان شد

زنجان با دمای 3 درجه زیرصفر سردترین مرکز استان شد