مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-28پزشكي

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در زابل/ روزانه بیش از 7 هزار نفر واکسینه می شوند


از چندروزگذشته باتوجه به پایشهای صورت گرفته و تستهای پی سی آری که انجام شده در هر 100 نفر بین 15 تا 20 نفر مبتلا به کرونا مشاهده شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: از چندروزگذشته باتوجه به پایشهای صورت گرفته و تستهای پی سی آری که انجام شده در هر 100 نفر بین 15 تا 20 نفر مبتلا به کرونا مشاهده شده است.

دکترهاذی میرزایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: موارد مثبت از طریق تست های pcr می باشد و راه دیگر نیز روش تشخیص تست سریع است که باز آمار این مورد هم به این موارد اضافه می شود.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود براساس رفتارهای مردم درجامعه که آن هم بدلیل شرکت در مراسم های عروسی و عزا، حضور در اماکن شلوغ، عدم رعایت پروتکل ها و.

، بوده آمار هم چنان بالا برود و وارد پیک ششم شویم.

دکتر میرزایی گفت: مردم باید بیشتر رعایت کنند وقتی برای خرید به بازار می برند و می بینند که درون مغازه چند نفرحضور دارند صبرکنند تا مغازه خلوت شود و بعد به منظور خرید به درون مغازه تشریف ببرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: طوفان و گروخاک و سرد شدن هوا یکی دیگر از دلایل انتقال ویروس کرونا می باشد که استفاده از ماسک به هنگام بیرون شدن از منزل، رعایت فاصله اجتماعی، تهویه مناسب هوای داخل منزل و یا مغازه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در زابل/ روزانه بیش از 7 هزار نفر واکسینه می شوند

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در زابل/ روزانه بیش از 7 هزار نفر واکسینه می شوند