مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 05:152021-10-28سياسي

همه نیروهای خارجی اشغالگر بدون هیچ گونه پیش شرط یا تأخیر بیشتر از سوریه خارج شوند


سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در شورای امنیت سازمان ملل در خصوص بررسی تحولات خاورمیانه موضوع سیاسی - بشردوستانه سوریه گفت: ما خواستار اختصاص کمکهای بشردوستانه بیشتر به سوریه و شفافیت بیشتر در کمک رسانی فرامرزی و اطمینان از اینکه کمک های وارد .

- سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در شورای امنیت سازمان ملل در خصوص بررسی تحولات خاورمیانه موضوع سیاسی - بشردوستانه سوریه گفت: ما خواستار اختصاص کمکهای بشردوستانه بیشتر به سوریه و شفافیت بیشتر در کمک رسانی فرامرزی و اطمینان از اینکه کمک های وارد شده به سوریه از آن طریق به نیازمندان واقعی می رسد و به دست گروههای تروریستی نمی افتد، هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن سخنان مجید تخت روانچی به شرح زیر است: از تلاش های آقای پدرسون، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه در برگزاری ششمین جلسه کمیته قانون اساسی سوریه تشکر و از اولین نشست رو در روی رؤسای مشترک این کمیته استقبال می کنیم.

این موضوع در کنار رایزنی های اعضای کمیته در مورد برخی عناصر قانون اساسی، پیشرفت قابل توجه و دلگرم کننده ای است.

همانطور که در نشست اخیر نمایندگان اعضای روند آستانه با آقای پدرسون در ژنو تأکید شد، ما همچنان به تشویق رؤسای مشترک کمیته به تعامل سازنده و همکاری مبتنی بر روحیه انعطاف و مصال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه نیروهای خارجی اشغالگر بدون هیچ گونه پیش شرط یا تأخیر بیشتر از سوریه خارج شوند

همه نیروهای خارجی اشغالگر بدون هیچ گونه پیش شرط یا تأخیر بیشتر از سوریه خارج شوند