مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 05:052021-10-28اجتماعي

استقرار 256 راهدار در 22 پایگاه زمستانی اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیل از استقرار 22 پایگاه راهداری زمستانی و 256 راهدار در استان برای زمستان پیش رو خبر داد.

- کلیم اله وثوقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به اقدامات زمستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اظهار کرد: از آنجایی که اردبیل استانی سردسیر از نظر شدت سرما و زمستان طولانی است، به تعداد بیشتری پایگاه راهداری زمستانی نسبت به دیگر استان ها نیاز دارد.

وی با یادآوری اینکه مهر ماه اولین بارش برف زمستانی کشور در محور گردنه الماس را تجربه کردیم، افزود: چهارم آبان نیز با تشدید سرما شاهد نشست برف در برخی از گردنه ها بودیم؛ بنابراین در مرحله اول تعدادی از راهداران در گردنه ها مستقر شده اند، اما استقرار اصلی و کامل نیروها از اواخر آبان در پایگاه ها آغاز خواهد شد.

وی همچنین به استقرار 256 راهدار استان در زمستان امسال اشاره کرد و درباره تجهیزات در اختیار بیان کرد: امسال 182 دستگاه ماشین آلات زمستانی در پایگاه ها به کار گرفته شده که البته تعداد آنها به مرور با اجاره ماشین آلات مورد نیاز در طول فصل به بیش از 220 دستگاه افزایش خواهد یافت.

وثوقی از شروع عملیات آماده سازی ماشین آلات برای استقرار در نقاط دارای اولویت یک خبر داد و تاکید کرد: بقیه ماشین آلات نیز در طول ماه جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 256 راهدار در 22 پایگاه زمستانی اردبیل

استقرار 256 راهدار در 22 پایگاه زمستانی اردبیل