مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 04:402021-10-28سياسي

مردم خوزستان سزاوار بهترین خدمت ها هستند


مردم خوزستان سزاوار این هستند که بهترین خدمت ها به آنها ارائه شود اما متأسفانه برخی مشکلات در این استان موجود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای صبح امروز در فرودگاه شهید سلیمانی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوزستان از جهات متخلف استانی مثال زدنی است و خداوند عنایت کرده در طول قرن های متوالی مدافع حریم اهل بیت، دین و ارزش های دینی بوده و هست و شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: خوزستان استانی است که در مواقع مختلف به دفاع از دین و ارزش ها در مقابل مهاجمان بیرونی ایستادگی کرده و در زمان دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را تقدیم انقلاب کرده است.

محسنی اژه ای به دادن مدال شهادت امام خمینی (ره) به استان خوزستان اشاره کرد و گفت: این مدال یک شهادت بی مانند و بی مثال در تاریخ است چراکه شخصیتی مثل امام فرمودند: مردم خوزستان دین خود را به اسلام ادا کردند که این حرف بسیار بزرگ و پرافتخار است.

وی اضافه کرد: این استان با سابقه تاریخی درخشان در زمینه های مختلف، داشتن دانشمندان، علما و شاعران بزرگ، با تمام افتخارات و امکانات مادی که خداوند عنایت کرده از جمله رودهای بسیار پرآب، زمین های بسیار گسترده و حاصلخیز و همچنین وجود مراکز آموزش عالی، ده ها دانشگاه و حوزه علمیه از استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خوزستان سزاوار بهترین خدمت ها هستند

مردم خوزستان سزاوار بهترین خدمت ها هستند