مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 23:302021-10-27سياسي

هشتمین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال 1400 برگزار شد + تصاویر


هشتمین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال جاری با حضور اکثر اعضای مجمع از جمله سید ابراهیم رییس جمهوری و محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه، تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران از مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این جلسه رییس مجمع آملی لاریجانی با تبریک اعیاد میلاد النبی (ص) و امام صادق (ع) با استناد به آیه دهم و یازدهم سوره طلاق که می فرماید: فَاتَّقُوا اللَّهَ یَا أُولِی الْأَلْبَابِ الَّذِینَ آمَنُوا قَدْ أَنْزَلَ اللَّهُ إِلَیْکُمْ ذِکْرًا / رَسُولًا یَتْلُو عَلَیْکُمْ آیَاتِ اللَّهِ مُبَیِّنَاتٍ لِیُخْرِجَ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ.

گفت از ظاهر این آیات برداشت می شود که رسول بدل از ذکر است و مقصود از رسول هم پیامبر اکرم (ص) است، ذکر با رسول متحد است و پیامبر اکرم (ص) ذکر است.

بنابراین باید در این موضوع تامل کرد و این باب معارف عظیمی را بر ما می گشاید.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرانی ها و وضعیت نامطلوب معیشت مردم بر تدبیر درست و اقدام عاجل مسئولان برای کاهش آلام مردم تاکید کرد.

در این جلسه با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع اقتصاد کشور و تنگناهای معیشتی مردم برخی از اعضای مجمع به بیان دغدغه ها و دیدگاههای خود پرداختند و سپس رییس جمهوری رئوس تصمیم ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال 1400 برگزار شد + تصاویر

هشتمین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال 1400 برگزار شد + تصاویر