مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 21:552021-10-27اقتصادي

حاتم بخشی های میلیاردی شهرداری سمنان/ سهم قابل توجه نورچشمی های شهردار از کیسه مردم!


حاتم بخشی های میلیاردی شهرداری سمنان نشان می دهد نورچشمی های آقای شهردار سابق از کیسه مردم سهم قابل توجهی داشته اند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اعضای شورای شهر سمنان اخیراً در راستای بررسی هزینه های مازاد شهرداری سمنان، پرونده هزینه های روابط عمومی شهرداری را روی میز گذاشتند که نکات قابل تأملی در آن دیده می شود.

بر پایه گزارش ارائه شده در نشست شورای شهر سمنان و روایت رسانه های محلی، در حالی که در سال 96 و در آغاز کار سیدمحمد ناظم رضوی، شهردار سابق سمنان، هزینه های مربوط به چاپ آگهی ها و اشتراک روزنامه ها، 74 میلیون تومان و بخش دیگری از هزینه های روابط عمومی حدود هفت میلیون تومان بوده، این هزینه ها با افزایشی چشمگیر در سال 97 مجموعاً به 358 میلیون تومان رسیده است.

از این عدد، 270 میلیون تومان آگهی و اشتراک، 13 میلیون تومان مربوط به اقدامات روابط عمومی و 74 میلیون تومان پرداختی به فردی به نام وحید مدرس زاده پرداخت شده است! بر اساس این گزارش، در سال 98 هزینه چاپ آگهی ها و اشتراک روزنامه ها به 544 میلیون تومان، هزینه آگهی بازرگانی به 127 میلیون، سایر هزینه های روابط عمومی به 128 میلیون و پرداختی به وحید مدرس زاده به 67 میلیون تومان یعنی مجموعاً به 866 میلیون تومان رسیده است! بیشترین هزینه های روابط عمومی در دوره ناظم رضوی با حدود ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاتم بخشی های میلیاردی شهرداری سمنان/ سهم قابل توجه نورچشمی های شهردار از کیسه مردم!

حاتم بخشی های میلیاردی شهرداری سمنان/ سهم قابل توجه نورچشمی های شهردار از کیسه مردم!