مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 21:052021-10-27ورزشي

فرار مدیران فولاد از مسوولیت باخت های پرگل با جریمه نقدی تیم!


کسر 10 درصد از قرارداد اعضای تیم فولاد و نشست اضطراری هیئت مدیره باشگاه با ویسی ، دو خبری است که مدیران فولاد بعداز تحمل دو شکست مفتضحانه در آغاز لیگ منتشر کرده اند.

اخباری که بهیچ عنوان بار مسوولین آنها و اشتباه وحشتناک مدیران کارخانه در تغییرات عجیب را کاهش نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، باشگاه فولاد خوزستان در اقدامی آماتوری که جایی در فوتبال حرفه ای روز دنیا ندارد، از جریمه 10 درصدی بازیکنان و مربیان تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

گویا مدیران کارخانه فولاد خوزستان بعداز برکناری مدیرعامل موفق باشکاه و عدم توافق با سرمربی فصل پیش توقع نتایجی بهتر از این را داشتند، در حالیکه آنها با اقدامات خود نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را نابود کردند.

بازیکنان کلیدی و مهمی در پایان فصل و با جدایی نکونام و آذری ، تیم را ترک کردند و حالا شکست های سه گله می تواند هواداران خشمگین را متوجه اقدامات مخرب مدیران عالی کارخانه کند.

همان کسانی که گرشاسبی بازنشسته را به مدیرعاملی باشگاه فولاد رساندند و ویسی را با کارنامه ضعیف چند فصل اخیر به نیمکت فولاد الصاق کردند.

خوردن سه گل از آلومینیوم اراک بعداز دریافت سه گل در اهواز از پرسپولیس، جای هیچ عذر و بهانه ای باقی نگذاشته و با اعتراف ویسی ، نماینده آسیایی فوتبال باشگاهی ما شانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار مدیران فولاد از مسوولیت باخت های پرگل با جریمه نقدی تیم!

فرار مدیران فولاد از مسوولیت باخت های پرگل با جریمه نقدی تیم!