مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 20:202021-10-27بين الملل

رایزنی بورل و نخست وزیر فلسطین درباره اقدامات اسراییل


جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (چهارشنبه) در بروکسل دیدار و درباره اوضاع منطقه از جمله اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از تارنمای سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، بورل ادعا کرد که اتحادیه اروپا از ملت و دولت فلسطین حمایت می کند.

این درحالیست که او پنج ماه پیش از محکوم کردن حملات و تجاوز های وحشیانه اشغال گران قدس علیه باریکه غزه که بر اثر آن، 230 تن از جمله 65 کودک، 39 زن و 17 سالمند شهید و یک هزار و 719 تن زخمی شدند دریغ کرد.

وی افزود که اتحادیه اروپا به تعهد خود در زمینه رسیدن به راه حل مذاکره محور و جامع برای مناقشه اسراییل و فلسطین و ضرورت از سرگیری مذاکرات معنادار برای احیای فوری روند سازش ادامه می دهد.

بورل عنوان کرد که اتحادیه اروپا آمادگی دارد تا در این زمینه از طریق گروه چهارجانبه موسوم به صلح خاورمیانه با طرف های فلسطینی و تمام شرکای بین المللی همکاری کند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نخست وزیر فلسطین همچنین درباره توسعه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، تخریب ساختمان ها، تخلیه مردم و اوضاع وخیم انسانی در این منطقه گفتگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی بورل و نخست وزیر فلسطین درباره اقدامات اسراییل

رایزنی بورل و نخست وزیر فلسطین درباره اقدامات اسراییل