مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 20:152021-10-27بين الملل

واکنش سخنگوی کاخ سفید به اظهارات مقامات ایران


جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در واکنش به اظهارات جدید مقامات جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تعهد ما همچنان درپیش گرفتن مسیر دیپلماتیک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جن ساکی در نشست روز چهارشنبه خود به وقت محلی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره واکنش آمریکا به اظهارات مذاکره کننده ایران درباره آمادگی برای بازگشت به مذاکرات وین افزود که تصمیم گیری در مورد دور بعدی مذاکرات را به مذاکره کنندگان واگذار می کنم.

وی تصریح کرد چارچوب مدنظر ما همچنان پایبندی در برابر پایبندی است و تصمیم گیری در مورد اینکه گام های بعدی چه باید باشد را به اروپایی ها و مذاکره کنندگان واگذار می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه در دیدار با انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام تصریح کرد که تضمین برای عدم تکرار بدعهدی و رفتار های غیرقانونی طرف های مقابل خواسته غیرقابل چشم پوشی جمهوری اسلامی ایران است.

علی باقری کنی که به بروکسل سفر کرده است، در مقر اتحادیه اروپا با انریکه مورا، معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی این اتحادیه دیدار و در خصوص لغو موثر تحریم ها و پایبندی سایر طرف ها به تعهدات خود رایزنی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سخنگوی کاخ سفید به اظهارات مقامات ایران

واکنش سخنگوی کاخ سفید به اظهارات مقامات ایران